15 sierpnia 2015

PL week 5 and Blog Hop with Gossamer Blue


Hej kochani!
Jak co miesiąc 15 to dzień blog hopa w Gossamer Blue. Skacząc z bloga na bloga można ponatychać się cudnymi inspiracjami jakie przygotował nasz zdolny zespół. Ja tym razem mam dla Was strony z albumu kieszonkowego. Po soczystych kolorach z poprzedniej rozkładówki znów wróciłam do bezpieczniejszych spokojnych kolorów. W upalne dni trochę trudniej się scrapuje dlatego użyłam sprawdzonego sposobu. Duże karty to papiery z mini pada jaki znalazłam w zestawie Bits and Pieces. Dzięki temu wszystko poszło sprawnie i wygląda spójnie.


Hello!
It's 15 - this means our Gossamer Blue blog hop. While jumping from blog to blog you can see tons of beautiful inspiration our great team prepared for you. This time I have a pocket spread to show you. After juicy colours of past week I went back to my more natural state of toned colours. During hot days it's harder tos crapbook so to make the process easier I used my old trick. The big cards are simply papers from the mini pad I found in the Bits and Pieces kit. Thanks to this the layout is cohesive and was super quick to make :)


Tutaj widać kilka zdjęć z naszej małej wyprawy na Jurę. Już niedługo pokażę Wam coś więcej z tymi zdjęciami :)

Below you can see some pics from our road trip to see medieval castle ruins. Soon I'll show you something else with these photos:)







jesteś tutaj  >>  Kasia Przybyt  <<  you are here

Dzięki za zabawę!
Thank you for hopping!

2 komentarze: