19 czerwca 2016

Simple wrapping idea with Gossamer Blue

Cześć i czołem kochani! Czy lubicie dawać prezenty? Ja bardzo :) Duże i małe, z okazji i bez. Lubię uśmiech na twarzy obdarowywanego gdy otwiera ładne opakowanie, lubię też te opakowania tworzyć.

materials: June 2016 Gossamer Blue kits;

Od dawna już miałam już schowane coś małego, w zanadrzu, dla moich dziewczyn, w końcu więc zebrałam się w sobie i opakowałam to. Nic wielkiego, ot drobiazg, ale uważam, że takie maluchy to właśnie szczęście. Niby nic, a pokazuje, że dbasz i pamiętasz :)


Żeby nie przesadzać z detalami i szybko uwinąć się z pracą, stworzyłam trzy jednakowe tagi, a całość podarku opakowałam w proste "foldery" z papieru scrapbookingowego. Plus jest taki, że jeśli dziewczyny będą chciały, mogą jeszcze ten papier na coś spożytkować :) Całość spięłam dużymi spinaczami, dodałam troszkę sznurka i gotowe.


Prawda, że prosto? Mam nadzieję, że mój pomysł tycnął was pozytywnie do dawania małych rzeczy. Co o tym sądzicie?


buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz