09 marca 2014

life lately #7


Happy Sunday! Oh my, I think spring is a cure for everything. Don't you think so?
► At last I'm working on something personal, and hopefully I'll get it printed today. Can't wait to share the results with you!
► I'm working on my photography skills. I wish one day I was really good at it, but you know, dreams don't work unless you do!
► This week is a little bit hard on us, we're sick, but this doesn't stop us from staying positive :)
► More personal works, oh my I want to be an illustrator to! So work, work work!
And how was your week? I hope you're getting lots of sun wherever you are :)

Udanej niedzieli! Jejku, mam wrażenie, że wiosna jest lekiem na wszystko. Jak myślicie?
Nareszcie pracuję nad czymś osobistym, mam też nadzieję to dzisiaj odbić. Nie mogę się doczekać by pokazać wam rezultaty!
Pracuję też nad swoimi fotograficznymi umiejętnościami. Chciałabym być w tym kiedyś bardzo dobra, ale wiecie co? Sny się nie spełnią dopóki nie zaczniemy nad nimi pracować :)
Ten tydzień jest dla nas mniej przychylny, obydwoje jesteśmy chorzy, ale nie powstrzymuje to naszego dobrego humoru :)
I jeszcze więcej pracy dla mnie. Chcę być ilustratorem! Tak więc praca, praca, praca:)
A jak minął wasz tydzień? Mam nadzieję, że macie dużo dużo słońca gdziekolwiek jesteście :)

12 komentarzy:

  1. Ooooo rany, świetny pomysł! Trzymam kciuki za przyszłość ilustratorską :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dzięki :P Cwicze, ćwicze, może sie uda :)

      Usuń
  2. łoooo ten linoryt to chyba będzie jakiś cudny plakacik :D nie mogę się doczekać aż pokażesz odbitki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :)) kilka razy jest juz odbity, teraz jeszce kombinuję z oprawą jakąś ładną :)

      Usuń
  3. cudne zdjęcia, a na każdym coś żółtego :) A żółty jakoś tak mi się właśnie lekko i wiosennie kojarzy. Zdecydowanie wiosna jest lekiem na całe zło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to prawda, jak zestawiłam zdjęcia to dopiero wtedy to zauważyłam :) Ale ten kolor jest taki pozytywny!

      Usuń
  4. wszędzie żółty!! tak, to jest zdecydowanie kolor wiosny!! :)
    ach jak ja żałuję, że tak daleko do siebie mieszkamy.. ;)

    piękne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :P I tak lepsze to niż np Polska - USA :P Mam nadzieję że niedlugo i tak uda nam sie zobaczyc :)))

      Usuń
  5. ojoj... no to pozdrowiwszy obydwoje Was!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z każdego zdjęcia tchnie taka pasja i chęć do stawiania sobie wyzwań! bardzo natychające :)

    OdpowiedzUsuń