19 grudnia 2013

PL week 26 for Gossamer Blue

Hi! It's Thursday again and this means PL time :) Again we step out of the holiday zone to have a look on November dwellings. This spread was made with only a December Life Pages kit by Gossamer Blue (yay a second spread with this kit - this is how much I liked them!) and their exclusive printables. And although I am not a fan of violets and plums this time they really struck me positively and I had to use them. They remind me of autumn heathers :)

Cześć! Mamy czwartek a to oznacza że czas na PL :) Wystąpmy więc ze świątecznych klimatów i spójrzmy na to co się działo w listopadzie. Ta strona powstała przy użyciu tylko kitu Life Pages od Gossamer Blue (jej, kolejna rozkładówka z tym zestawem podkreśla tylko jak bardzo mi się on podobał!) i ich ekskluzywnymi wydrukami. Przyznam wam się że nie jestem fanką fioletów ale te z kitu tak mi się spodobały, że musiałam je uwypuklić. Przypominają mi trochę o jesiennych wrzosach :)

Materials: Echo Park page protectors; December Life Pages kit by Gossamer Blue;

I like this week a lot. This is a week when our little nest got some refurnishing done thanks to our new big armchair. I love the new look (it's month old now!) and at last we have a perfect spot t just sit with a mug of tea and a good lecture un your hand. And you know what? I've made it all by myself - this is what happens when P's leave (on business), I get super creative powers :D

Lubię strasznie ten tydzień. W tym tygodniu nasze małe mieszkanko doczekało się przemeblowaniu dzięki nowemu wielkiemu fotelowi. Uwielbiam nowy wygląd (a ma już miesiąc) i nareszcie mamy perfekcyjne miejsce by zasiąść z kubkiem herbaty i zatopić się w lekturze. I wiecie co? Całe to przemeblowanie zrobiłam sama. Tak się właśnie dzieje gdy P wyjeżdża, dostaję super kreatywnych mocy :D






Keep warm and have a nice day!
Trzymajcie się cieplutko i życzę wam miłego dnia!

4 komentarze:

  1. oj tak kolorystyka bardzo bardzo wrzosowa - mój wrzos obok komputera patrzy i kiwa gałązkami potwierdzając :D
    co do fotela to mało widać ale z tego co widać to naprawdę piękny :D teraz amsz idealne miejsce na czytanie książek!!!! :D

    i jakie ty masz cudne mieszkanko! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuję! Fotel jest świetny, jeszcze muszę zacząć więcej czytać :))

      Usuń
  2. Pięknie to wszystko wygląda,żałuję że nie mam talentu do papierków:(A uszatek cudowny:)Też o takim marzę,ale to dopiero jak już będę miała swój kąt na ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)) Oby Twoje marzenie się spełniło :)

      Usuń