16 grudnia 2013

life lately #47


Christmas are closing up on us! The past week was busy and this one will be even busier!
❄︎ I'm proud to say I managed to send all packages and mail on schedule, no delays (and that never happened before)
❄︎ Running errands around the clock and getting our home decorated :)
❄︎ Yarn Meeting organized by lovely Weronika - thanks to her I can see hopes in finishing my granny square blanket.
❄︎ Presents are piling up :) Some of them are already sent, some of them are waiting to be packed but some of them still ned to be created (ooops!)
And how was your week past week? Busy?

Święta już coraz bliżej! Ostatni tydzień był pracowity a ten zapowiada się na jeszcze bardziej zabiegany!
❄︎ Z dumą oznajmiam, że wszystko co miało być wysłane poleciało w świat na czas, żadnych opóźnień (jestem z siebie dumna bo nigdy wczesniej nie udalo mi sie tego osiągnąć :P)
❄︎ Załatwiałam sporo spraw związanych ze świętami i stroiłam nasz dom na tę okazję :)
❄︎ Miałam tez przyjemność uczestniczyć w Yarn Meetingu zorganizowanym przez Weronikę. Dzięki niej mam nadzieje, że mój babciowy kocyk kiedyś w końcu powstanie.
❄︎ Góra prezentów rośnie. Część z nich rozesłałam, część czeka na pakowanie ale część jeszcze musi zostać zrobiona (ups!).
A jak minął wasz tydzień? Pracowicie?

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz