05 czerwca 2013

photo swap challnege

Cześć i czołem! Niech ktoś powie, że widział słońce… Ja mam już powoli dość. Na pocieszenie trzaskam kolorowe LOsy, które może i was trochę rozweselą. Dzisiejsza praca jest trochę inna niż zawsze. W DT Color Hills dziewczyny wpadły na pomysł wyzwania, które ochrzciły nazwą: photo swap. Chodzi o to, że wymieniamy się między sobą fotografiami do, których mamy zrobić pracę. Fotkę dla mnie przygotowała Jess - nowoczesne Centrum Sony w Berlinie, dla mnie wydaje się bardzo futurystyczne - przynajmniej w tym kadrze  Pomyślałam sobie, że to zdumiewające, iż takie fajne rzeczy, jakby z przyszłości, powstają już dzisiaj. I o tym właśnie jest LOs :)


Hello there! Please tell me that anyone of you have seen the sun… I slowly give up my hopes. To cheer myself up I'm doing colorful pages, and I hope they make you smile. Todays work is a little bit different than usual. In Color Hills DT girls came up with a new challenge called photo swap. It means that we exchange photos between us and do a page layout with what we got. I've got a photo from Jess - a futuristic like Sony Center in Berlin. When I looked at this photo I was amazed how something like this was build in our times, its like the future is happening now - if you know what I mean :) And that's what this page is all about.

I trochę detali na koniec. / And some details for the end :)



buziole
xoxo

11 komentarzy:

  1. nieziemska praca farbą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne... jestem zauroczona twoimi pracami, dają mi one wiele inspiracji a w głębi duszy zazdroszczę Ci pomysłowości i talentu plastycznego. wielkie brawa!
    Ja dopiero zaczynam z prowadzeniem bloga, ale byłabym zaszczycona, gdybyś do mnie zajrzała... ;)
    http://coutdowntothesummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za mile slowa. Jesli doda Ci to otuchy to zdradze Ci w sekrecie, ze nie o talent plastyczny sie tu rzchodzi, a o pasje i czerpanie przyjemnosci z dzialania :)

      Usuń
  3. Lubię do Ciebie zaglądać. Jak zawsze można nacieszyć oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne LO :) wspaniale farby wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love what you did with it! The background is so cool and a great title!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank's! You gave me a real challenge with this photo, it was great to think of something good for this page :)

      Usuń