15 października 2011

Trudne pytania

Czy macie czasem tak, że ktoś zabija wam przysłowiowego ćwieka, i myślicie, myślicie i wymyślić nie możecie odpowiedzi na pytanie? 

Takie było dzisiejsze wyzwanie. Co robię dobrze, a nawet bardzo dobrze? No więc robię mnóstwo rzeczy. Najlepiej z tego wszystkiego wychodzi mi spanie, po tym jest analiza faktury i koloru sufitu, następnie plasuje się marnowanie czasu na pinterescie, flikrze i innych takich. No ale to chyba nie są rzeczy, którymi można się chwalić i wypisywać jako swoje zalety :P

No dobra co więc robię dobrze, tak dobrze, że czasem zauważają to inne osoby? No i myślałam, myślałam, a odpowiedź prawie sama pod nos mi się pakowała. No więc myślę, że dobrze rysuję, małe ilustracje - to jest to. I może się mylę, ale nie będę Was słuchać jeśli chcecie zrujnować moją teorię :P A jeżeli ktoś mnie popiera to się cieszę, zaś dla tych, którzy nie mają opinii poniżej dowód do oceny. (nie to najbliższe poniżej, to ciut dalsze)


Journal Prompt:  I make ____ well.  What is something that you do really well.  It could be that you make some type of food well, a type of art. etc .  Some of you may be like me and you make messes really well?  Whatever it is that you do well, document it today :)
Podpowiedź (25) dwudziesta siódma: Dobrze robię ____. Co robisz naprawdę dobrze. Może jest to jakaś potrawa, albo sztuka? Morze niektórzy z was robią dobrze bałagan? Czymkolwiek jest to co dobrze robisz, udokumentuj to dzisiaj :)


























A na koniec coś co chyba wszyscy znają. Mnie ten kawałek daje takiego kopa, jak porządna mocna kawa o poranku :)


papa
Anti

 PS.
Majgad - czy ktoś z Was pisze posty od końca? Ja nie potrafię już chyba tego robić od początku :P Najpierw reasumuje, potem dorzucam zdjęcia, na koniec wstęp, a koło tytułu to z pięć minut łażę…

4 komentarze:

  1. haha od konca?? nieee;p ja zawsze najpierw wrzucam zdjecia potem je opisuje cz cus.. no ale moj blog to raczej foto-blog..;p

    co do malych rysuneczkow, to sie zgadzam w pelni, ale nie tylko tych malych! bylam na twoim deviantarcie i bylam zachwycona!! ;d

    i czcionki robisz tez niesamowite! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha,piszę raczej po kolei, ale tytuł zostawiam zawsze na koniec - nigdy nie potrafię wymyślić jakiegoś sensownego.;)

    Wpis jest świetny! Twoje małe obrazki to majstersztyk.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. what a lovely blog you have!! I think you make small doodles more than well! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysza, Enthia - Dzięki wam x100!! :**

    MrsPolkaDot - Thank you very much :))

    OdpowiedzUsuń