24 marca 2010

Na razie starocie

Jak w tytule. Zacznę od pokazywania tego co już zrobiłam, a trochę się tego nazbierało.

Na początek Tilda.

Gdy po raz pierwszy gdzieś w internecie natknęłam się na króliki jej projektu zakochałam się w nich. Kojarzą mi się z puchatymi przyjaciółmi z dzieciństwa. Wiedziałam od razu że tez takiego chce mieć. I tak oto powstała Alicja.

Alicja

Potem jeszcze powstał Hanzel dla pewnej Gretel na urodziny. Oto on razem z Alicją.

Alice and Hanzel

W tle można zobaczyć poduszki ozdobione przeze mnie ale o tym kiedy indziej.

I to by była na tyle.

dozobaczenia

3 komentarze:

  1. Tild generalnie nie lubię, ale za touwielbiam ich przesłodkie zarumienione poliki :)))

    ps: poduchy w tle wyglądaja extra! pokaż w całości! Koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduchy kiedyś zaprezentuje- można je gdzieś na moim flickrze znaleźć. Na razie jeszcze z nimi walczę, bo nie jestem z nich do końca zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczki bardzo urokliwe. ((:

    OdpowiedzUsuń